Äventyret börjar

Heje!

Nu är både Kajsa och Tina på benen (med reservation för ändringar) :P Idag har vi vart på utflykt! Tina börjar prata svengelska med mig, saker som "Of course inte" och hon har också upptäckt att vi inte kör en toyota utan en hondai Tänka sig, så mycket man kan lära! Men babyBLÅ är den i alla fall. HÄR KOMMER ÄNTLIGEN LITE BILDER :D:D På lite bil och lite hus och lite äpple.
För att se bilden större. TRYCK PÅ BILDEN!




 



NIKI: Vet vad du tänker ;)

Vi har besökt vår första strand, gigantisk! Otroligt vacker! Vi har sett världens näst största hål, hahaha :D (guldgruva). På vägen hem kikade vi på ett "litet" vattenfall.





(Ledsen Lena & Maine, det finns inte en chans i världen att vi tar med oss frön hem. Det kommer ändå inte igenom tullen i australien. Ni får helt enkelt välja: Döttrar eller frön)

Tuppen gal och det var "Gå-en-promenad-mellan-höga-berg-dalar-gruvtunnlar-med-räls-och-floder" - TIME!



Imorgon åker vi till Bay of island.
Äntligen kan vi skriva åäö! Tusen tack fina Kim för att vi får låna denna söta dator. Vi upptäckte ganska snart att vi inte kunde göra bank-ärenden med leigh och philippas dator :P Paniiiiiiik. Detta blir superbra!

Ta hand om er.


(Melbourne)



 


 


Kommentarer
Postat av: Viktor

så ävenrtyret börja nu!

ja det ser ju inte helt fel ut!

varmt och skönt.

hittade ni guld =)



ha det bra kramar

2010-01-30 @ 09:45:51
Postat av: Maine

Vad jag är glad för er skull att ni äntligen kan börja erat äventyr. Kul att få se bilder och vilken söt bil.Ja,ja ett litet frö kan ni väl gömma någonstans, kanske som snus.Kramar Maine o Hasse

2010-01-30 @ 10:00:10
Postat av: Stora syster Sara

Hej, härligt att du mår bättre syrran. Simon gillade bilen, och att Kajsa var större än flygplanen. Han undrar även om du står kvar på berget Kajsa? Åh va kul ni ska ha, krama Leigh och Philippa ifrån mig, njut i Bay of Islands (det var ju förstås där brosan och jag bada). Kramiz

2010-01-30 @ 10:11:06
Postat av: Kim

Bra där. Mer bilder efterfrågas. Tycker också att ni kan börja signera era inlägg. Gnällgnäll.

Hälsa Boi från mig.

Kram

2010-01-30 @ 10:59:31
Postat av: ida

alltså jag är så löjligt avundsjuk på er. håller med kim, mer bilder! :D

2010-01-30 @ 11:48:59
URL: http://iwasmadeforyou.blogg.se/
Postat av: mamma Lena

Hej. Härligt Kajsa att du är på benen igen. Det var nästan så att Björn och jag tog ett flyg till NZ. Jag var ganska orolig en lång stund. Det där med frön går väl att ordna, använd er fantasi. Njut nu av Bay of Island, där du har ditt ursprung. Stor kram och tack till Philippa o Leigh för de här dagarna, har känts tryggt. Kram från mamma och Björn till er båda två

2010-01-30 @ 11:53:11
Postat av: Malena

Hej, Håkan undrar om ni ska besöka inspelningsplatserna för sagan om ringen?

2010-01-30 @ 12:29:14
Postat av: oscar

HEJ MOSTER KAJSA KRAM OSCAR.

2010-01-30 @ 13:25:54
Postat av: Kim

Ni ska inte lyssna på era mödrar som uppmanar till smuggling. :)

2010-01-31 @ 11:40:06
Postat av: Maja

Hej moster Kajsa. Har du sett isberget som var på väg till nya zeeland? :) Saknar du mej? Du får ha det så kul.

Kramar Maja

2010-01-31 @ 15:09:47
Postat av: Björn

Hej igen.

2010-01-31 @ 18:34:16
Postat av: Björn

Tina det blir fel iband. Kul att se bilderna. Hoppas ni är friska nu och igång med resan.hej

2010-01-31 @ 18:38:07
Postat av: Henke

Hey babes! varför är jag inte förvånad att Maine vill att ni skall smuggla frön och växter... Det är väl stränga straff på det? Ha det så bra. Fina bilder men ful bil...

//Henke

2010-01-31 @ 18:39:14
Postat av: Sandra

Hej igen

Jag fick ditt sms och för alla som inte vet och läser detta så verkar allt vara jättebra, Tina och Kajsa åker sandboarding, tältar och åker på tur med delfiner i bay of Island. Jag är såååå avundsjuk, jag ska hälsa Henrik att det finns faktiskt andra bilar än Volvo, jag tycker den är jättefin och som straff ska jag köpa en likadan. Kram kram

2010-02-01 @ 08:42:46
Postat av: Lee

Åh skönt att höra att du mår bättre nu Kajsa :) se till att hålla dig frsik nu! Bilderna ni har tagit är helt otroligt vackra och jag måste säga att jag är enormt avundsjuk på er :P

Ha det bra nu och ge gärnet :D pussar och kramar!

2010-02-01 @ 12:24:56
Postat av: Sussie

hej tjejer! kul att ni är friska och krya nu! så att ni kan påbörja erat livs äventyr. ser hur najs ut som helst på bilderna. ha ett fantastiskt äventyr nu. kram sussie och mariannne mr big

2010-02-01 @ 14:18:02
URL: http://dennader.blogg.se/
Postat av: Cissi

OOO, så roligt! å så fina bilder ! Skönt att du mår bättre Kajsa, blev lite orolig ett tag...

Jag är förälskad i er bil, vill också ha!

Ha det nu så fantastiskt underbart, kul och härligt =D puss och kram

2010-02-01 @ 22:00:53
Postat av: Sandra

Ha ha ha ha "of course inte", HA HA HA HA! Ja du är rolig du Tina :D! Bra att ni mår bättre båda två, och usch vilka fina bilder! Ser fram emor fler såna ;) Ha det bra! Saknar dig Tina! Och jag är sjuk :(, kallt som tusan är det också! Höll på att frysa ihjäl när jag gick till jobbet i helgen men faktiskt så börjar gradantalet stiga nu :)

2010-02-02 @ 11:29:29
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Postat av: NIKI

jag saknar min tina, JAG SAKNAR MIN TIIIIIIIIIIIINA <3 så fort jag ser ett äpple tänker jag på dig gumman <3 och så fort jag ser en choklad så tänker jag på mig själv, öhhh ? haha :D

2010-02-02 @ 16:48:12
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0