Otur...

En liten trakig uppdatering!
kajsa e samre igen, vi har varit hos en lakare! de hittade inget!
jag e pa henne att dricka men forstar henne att de blir svart nar man mar sa illa som hon gor! jag har jagat vatskeersattning men de verkar inte veta vad de ar! kopte energi dricka och berocca, va va ja hitta! far se va apoteket har imorn!

vi ska nar kajsa e battre aka till bay of island forst forhoppningsvis pa sondag! jag har suttit och planerat varan resa idag och fatt massa tips fran philippa! sa himla trevliga manniskor! och nu har ja inge val me engelskan , men de e en stor lardom!
efter bay of island aker vi tillbaka hit hos dom och sen upp till coromandel, har fatt bli lite andringar! men sa blir det!

forstar att ni inte blir glada av denna trakiga nyhet, men de e inget allvarligt! tror bara att de har blivit for mycket for kajsa! men ja har vrkligen varit orolig! har gatt pa helspann hela tiden! men e glad att vi ar har! de tar val hand om oss!

hoppas allt e bra dar hemma me alla! snalla kan inte nagon bygga en snogubbe at mig :D nar de e sa har himla varmt skulle man vilja gora en snoboll !

hopas kajsa e battre imorn och ja ska lagga upp nagon bild !

Bamsekram

Kommentarer
Postat av: Stora syster Sara

Skruttan, tänker på dig. Jag är glad att ni är där ni är, för er båda. Kramiz

2010-01-29 @ 09:48:48
Postat av: Sussie

Hej!

vilken otur du har. krya verkligen på dig och ut och upptäck stora världen nu!!!!!!

kramar sussie & marianne mr big

2010-01-29 @ 11:11:25
URL: http://dennader.blogg.se/
Postat av: Kim

Det verkar ju kul det där. Tur att ni har 7v på er. Krya på dig syrran. Det går nog över snart.

Kramkram



Ps. Ta massa bilder runt hamnen i Opua så e ni snälla.

2010-01-29 @ 13:48:50
Postat av: Malena

Hej du, Melvin och Matilda är likaså magsjuka här hemma. Här kommer ett recept på egen vätskeersättning ni kan göra: ½ tesked bordssalt, 3 matskedar socker blandat i 1 liter vatten. Storasyster kram.

2010-01-29 @ 16:36:48
Postat av: maine

HEJ!Det känns tråkigt att det skulle bli så här, hoppas att ni hinner med det mesta ändå.Finns det inga utflykter du, Tina, kan göra runt omkring där dom bor så länge.Kramar Maine o Hasse

2010-01-29 @ 17:56:11
Postat av: NIKI

hej gumman min



Nej är hon fortfarande sjuk :( hoppas att du mår bra snart kajsa, KRYA PÅ DIG @->--- KRAMAR ps Tina, jag ska göra en snögubbe som äter på ett ÄPPLE, så kan jag lossas att det är du :P

2010-01-29 @ 20:57:29
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0