walking ghost

Ghost walking. Yes, e pa benen igen... allt e ju relativt :P Mina muskler gor svinont, aldrig vart med om liknande. Nu kan jag i alla fall behalla maten och mer eller mindre prata. Typist att man ska ga och bli sjuk. Tusen tack for att ni e sa sota och kryar pa mig, det hjalpte! Ni fungerar bra mycket battre an all medicin!

Naturen har e sa magisk! Man kan inte annat an bara gapa! Leigh och Philippa bor i det vackraste huset pa en lite kulle. Utsikt over bergen. En hyffsad vy att vara sjuk i kan jag lova! Solen skiner faglarna sjunger (tror jag har lokaliserat flera av Lennarts ljud haromkring). Vi SKA lagga upp bilder innan vi aker harifran! Jag lovar..Nastan.

Sa, nu ska jag fa i mig lite vatten, sa min kropp fattar att jag ska ma bra igen. Tina ar pa mig med piskan. VATTEN VATTEN VATTEN!

Stora kramar pa er. synd att ni har snostorm.. very very very sad ;) ta hand om er, och kor forsiktigt nu sa vi slipper oroa oss for er!

Bye for now. XX

Ps. Om nagan kan satta in en "WANTED"- annons pa den djaveln som smittade mig pa planet, det vore great.
Vi ska jaga honom/henne med var babybla bil! ;D;D

Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅ, vilken tur att du är på bättringsvägen!!

Jag vill oxå ha 34 grader och sol, lyllosar...Det är sannerligen orättvist, här går man runt och pulsar i snön så man får kramp i vaderna.

Tänker på dig, glöm inte att njuta av allt =D

puss och kram

2010-01-28 @ 22:20:31
Postat av: Stora syster Sara

Hejsan, skönt att du mår bättre, du får krama om alla ifrån mig. Ni skall bara veta var det snöar här, det har säkert kommit närmare 40cm, Bengt var uppe och skottade taket igår, så det inte brakar. Maja sa på morgonen att nu har det snöat i flera dagar så nu räcker det, "Jag flyttar tills snön är borta" Njut av värmen och de härliga vattnen, tänk att Kim och jag badade där när vi var mindre, kul.

Kramiz

2010-01-29 @ 07:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0